FAQ
Hieronder staan enkele veel voorkomende vragen:
Lireina cadeaubonnen kunnen zowel in de winkel als online worden gekocht.
Wil je iemand verrassen met een Lireina geschenkbon?
OF
Kom langs tijdens onze openingsuren:
MA-DI-WOE-VR-ZAT: 10-12:00 en 13:30-17:30
DONDERDAG & ZONDAG: GESLOTEN
-> Opgelet voor afwijkende openingsuren tijdens de feestdagen, dit communiceren we steeds via onze sociale media en proberen we up to date te houden via Google.
Kom langs tijdens onze openingsuren:
MA-DI-WOE-VR-ZAT: 10-12:00 en 13:30-17:30
DONDERDAG & ZONDAG: GESLOTEN
-> Opgelet voor afwijkende openingsuren tijdens de feestdagen, dit communiceren we steeds via onze sociale media en proberen we up to date te houden via Google.
Binnen de 5 dagen heb je de mogelijkheid jouw item terug te brengen. Je item is ongedragen, alle labels hangen nog aan de kledij en op vertoon van jouw kasticket. Je kiest een nieuw item of ontvangt een tegoedbon.
Bestel je online?
Terugzending is enkel mogelijk na aanmelding via e-mail (info@lireina.be) en bevestiging door Lireina. De producten dienen uiterlijk 14 dagen na de ontvangst op het adres van Lireina terug gezonden te worden.
- De verzendingskosten voor het terugsturen komen ten laste van de koper. Niet voldoende gefrankeerde retours worden verrekend met het openstaande bedrag van het artikel.
- Indien u de volledige bestelling terugstuurt, krijgt u het volledige orderbedrag inclusief heenkosten gecrediteerd.
- Indien U slechts een deel van bestelling terugstuurt, of u hebt gebruik gemaakt van de “gratis verzending”, worden er geen “verzend heen” kosten gecrediteerd.
Het bedrag van de retour wordt binnen de 7 dagen na ontvangst van de producten terugbetaald aan de koper. In geval van inruiling tegen een duurder artikel dient de koper eerst het verschil te betalen alvorens de bestelling verstuurd wordt.
De terug te sturen of te ruilen artikelen dienen onbeschadigd, in de originele verpakking en voorzien van alle aangehechte labels en stevig verpakt terug gestuurd te worden.
Vraag bij versturing van het product een bewijs van verzending aan de pakketdienst en hou dit goed bij.
Na ontvangst van jou bestelling wordt je pakket met de grootste zorg klaar gemaakt en per koerier opgestuurd, naar jouw thuis of een door jou gekozen adres. De normale levertijd bedraagt circa 2 à 5 werkdagen voor leveringen in België.
Verzending naar andere landen, gebeurt tussen 2-7 werkdagen. Tenzij anders overeengekomen of uitdrukkelijk anders bepaald.
Wij leveren in België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg. De levering gebeurt door B Post.
Vanaf 75 EURO geniet de klant van gratis verzending in België & Nederland. Tarieven voor verzending buiten de gratis verzending, worden duidelijk vermeld bij de check-out.
Duid tijdens het afrekenen “Afhalen in de winkel” aan. Je ontvangt een bevestigingsmail als je pakketje klaar is om af te halen. Op werkdagen ligt je bestelling steeds binnen de 24u klaar. Tijdens sluitingsdagen of feestdagen kan dit iets langer duren.
Vanaf de start hebben we ingezet op een ruim aanbod maten.
Deze starten vanaf maat 34 (= XS) en lopen tot en met maat 50. Bij sommige merken kunnen we een maat 32 bestellen of iets hoger gaan dan maat 50.
Voor schoenen starten we bij maat 36 tot en met maat 41.
Je mag een item reserveren om dit te passen in de winkel. Je gekozen item wordt 5 dagen opzij gehouden. Kom je niet passen binnen die termijn dan hangen we jouw item terug in de winkel. Wil je zeker zijn van een item, kom dan langs naar de winkel of bestel het online en duid aan “afhalen in de winkel” dan kan je onmiddellijk je item passen. Past het niet? Je ontvangt een tegoedbon of kunt meteen omruilen voor een item naar wens.
Ja, deze is dezelfde. We doen ons best om alles steeds up-to-date te houden. Check je een item op de webshop en is dit uitverkocht? Dan is dit ook in de winkel zo.
Bij sommige merken kunnen we extra bestellen dus is jouw maat uitverkocht, stuur ons dan even een bericht en wij doen het nodige om na te kijken of deze nog besteld kunnen worden.
Heb je een vraag over jouw online bestelling? Stuur ons een mail op info@lireina.be. Zo kunnen we jouw vraag vlot beantwoorden. Vragen over je bestelling via what’s app en social media durven al eens in de massa verdwijnen. We willen jou graag de beste service geven en dat lukt via onze mailbox ☺.
De winkel bevindt zich in de Berkenhagestraat 3 – 8210 Zedelgem. Er is gratis parkeergelegenheid voor de deur maar vergeet jouw parkeerschijf niet te plaatsen. Je parkeert dan een uur.
Van plan om een langere shopping date te hebben bij Lireina? Parkeer je op het Schoolplein op amper 100m van de winkel. Je parkeert er gratis en zonder parkeerschijf.
Check zeker even je ongewenste e-mails of spam. Als jouw betaling gelukt is dan hebben we bijna 100% zeker jouw bestelling goed gekregen. Twijfel je? Stuur ons een mail op info@lireina.be en wij kijken het graag voor je na. Je mag steeds binnen de 24u een antwoord van ons verwachten.
Elk merk tailleert anders en de pasvorm verschilt van item tot item. Bij Lireina proberen we jou zo goed mogelijk te tonen met echte queens hoe een item tailleert. We vermelden steeds de grootte en de normale maat van ons model. We vermelden er steeds bij of iets normaal, groot of klein valt. Lindsay is bv 1m65 en draagt maat S/M in het dagelijks leven. Mocht dit een maat groter of kleiner zijn, vermelden we dit steeds erbij. Twijfel je? Contacteer ons op info@lireina.be of 0032 468 14 19 32 voor advies over jouw perfecte fit.